Koks didžiausias sandėris rinkos tyrime? Jūsų klientų skundai!Klientų skundai gali pažadinti versloves, kai jos nepasiekia savo pagrindinio tikslo – nepatenkina klientų poreikių. Tai atsiliepimų sistema, galinti padėti organizacijoms sparčiai ir neišlaidaujant pakeisti produkciją, aptarnavimo stilių ir prekybos tikslą. Verslovės, nevertinančios savo klientų skundų, kenčia nuo brangiai atsieinančios negatyvių žodinių atsiliepimų reklamos.Pateikdami dešimtis tikrų prasto ir puikaus reagavimo į skundus pavyzdžių, Barlow ir Mølleris parodo, kad, jei kompanijos siekia klientų lojalumo, privalo į skundus žvelgti it į dovanas.Iš anglų kalbos vertė Ieva Aukselytė
Informacija | |
---|---|
Autorius | Janelle Barlow, Claus Moller |
Būklė | Puiki |
Leidykla | ALMA LITTERA |
Metai | 2013 |
Puslapiai | 280 |
formatas | 15X21 |
Įrišimas | Minkštas |