Pateikiama daugybė pavyzdžių, priverčiansių susimąstyti, kaipgi iš tiesų reikėtų veikti, norint ką nors parduoti ar pirkti, kokią įtaką mums daro kiti žmonės ir kaip mes veikiame kitus. Skiriama visiems, kurie sukasi verslo ir darbo organizavimo pasaulyje, kurie norėtų geriaus suprasti ir pačius pardavimo procesus, ir tikslingą kalbos vartojimą, kai reikia žmones įtikinti ką nors nupirkti.Iš norvegų kalbos vertė Evalda Jakaitienė, dailininkas Algimantas Dapšys, fotografė Belinda Bjerke
Informacija |
Autorius |
Fjeldstad Amund |
Būklė |
Gera |
Leidykla |
EUGRIMAS |
Metai |
2006 |
Puslapiai |
172 |
formatas |
15x22 |
isbn |
99555682531 |
Įrišimas |
Kietas, su aplanku |