Marketingo valdymo pagrindai - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Prekės kodas: 955985266A1

Turimas kiekis: Išparduota

0.0000
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
„Marketingo valdymo pagrindai“ yra adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ (“Marketing Management, 12th Edition”) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Informacija
Autorius Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Būklė Gera
Leidykla LOGITEMA
Metai 2007
Puslapiai 436
formatas 19X23
Įrišimas Minkštas
Parašyti atsiliepimą
Rašyk
Skambink