Tai tikras išsigelbėjimas tiems, kam sunku prisiversti skaityti nuobodžius ar sudėtingus verslo vadovėlius. Painių frazių ir įmantrių minčių čia nerasite. Užtat rasite tai, kas nepalyginamai vertingiau: daugybę naudingos informacijos ir skaitymo malonumą.Polas ir Karolina – sutuoktiniai, besisukantys šeimai priklausančiame prekybos versle. Kiekvienas jos narys sprendžia savą dilemą: ar priimti paaukštinimą, dėl kurio tektų atsisakyti širdžiai mielo darbo? Ar likti kompanijoje, kur esi laikomas tik savininko žentu, nepaisant visų įdėtų pastangų? Kaip išlaviruoti tarp atsidavimo darbui ir laiko šeimai?Lyg būtų negana kasdienių rūpesčių, reikalai dar labiau komplikuojasi, kai šeimos verslą ištinka netikėta krizė...Kiekvieno prekybininko svajonė parduotuvės lentynose turėti tai, ką žmonės perka, ir neturėti to, ko jie neperka. Dr. E. M. Goldrato vadovaujama TOC bendruomenė sukūrė universalų mažmeninės prekybos Strategijos ir taktikos medį (angl. – S&T Tree), kurį įsidiegusios prekybos įmonės įgyvendina šią svajonę. Verslo romanas „Ar tai ne akivaizdu?“, parašytas pagal minėtą S&T medį, prekybininkams padeda įsivaizduoti, kokios galimybės laukia jų įmonių, jei ryžtųsi pokyčiams pagal pasiteisinusią TOC praktiką.