Panašu, kad mokymo sistemoje kils revoliucija, taip atsitiktų ir medicinoje, jei būtų nusigręžta nuo tradicinės praktikos bei mados ir susižavėjimo ir pereita prie įrodymais pagrįstų metodų.Pusė milijono eksperimentų tikrose klasėse atskleidė veiksmingiausius mokymo metodus. Lyginant su įprasta praktika, jie mokinių pasiekimus gali pagerinti dviem balais. Daugiau nei 50 šių geriausių mokymo metodų yra nagrinėjami šioje knygoje, o tie metodai, kai kurie nauji, kai kurie seniau žinomi:- gali pakelti egzaminus išlaikiusiųjų procentą 20–30 punktų - yra kūrybiniai, metantys iššūkį ir labai mėgstami mokinių - reikalauja, kad per pamoką mokiniai darytų daugiau..., o mokytojas mažiau!- „mokant intelekto“ suteikia mokiniams galimybę tobulėti.Petty teigia, kad tik mokytojai gali vadovauti šiai įrodymais pagrįstų metodų revoliucijai, be to, jie turi tai daryti savo žingsnio sparta, kaip gairėmis remdamiesi pagrindiniu įrodymu – kas veiksmingiausia per jų pamokas.Priimdami šį profesinį iššūkį, mokytojai turėtų tiek pat išlošti, kiek ir mokiniai. Dėl metodų, aprašytų šioje knygoje, mokymas tampa ne toks sekinantis ir įdomesnis, taip pat ir veiksmingesnis.Ši knyga – tai jaudinančios naujos mokymo teritorijos žemėlapis.Iš anglų kalbos vertė Ieva Simanavičiūtė
Informacija |
Autorius |
Petty Geoff |
Būklė |
Gera |
Leidykla |
TYTOALBA |
Metai |
2008 |
Puslapiai |
496 |
formatas |
17x24 |
isbn |
9986166450 |
Įrišimas |
Minkštas |