Prekės kodas: 9955501276
Turimas kiekis: Išparduota
0.0000
Plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausieji ir aktualiausieji prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienas prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. 2-as pataisytas ir papildytas leidimas
Informacija | |
---|---|
Autorius | Pajuodis Arvydas |
Būklė | Gera |
Leidykla | EUGRIMAS |
Metai | 2002 |
Puslapiai | 348 |
formatas | 17x24 |
isbn | 9955501276 |
Įrišimas | Minkštas |