Prekės ženklas - Wally Olins

Prekės kodas: 995514145

Turimas kiekis: Išparduota

Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženklodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę. Wally Olins atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sekmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes.
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Informacija
Autorius Wally Olins
Būklė Gera
Leidykla MUSU KNYGA
Metai 2006
Puslapiai 256
formatas 16x23
isbn 9955-14-145-X
Įrišimas Minkštas
Parašyti atsiliepimą
Rašyk
Skambink