Kad daugiau turėtume, pirmiausia patys turime tapti didesniais – tokia yra Džimo Rono asmenybės augimo, sėkmės ir laimės filosofijos esmė, kuri išdėstyta jo knygoje „Penkios gyvenimo mozaikos .Būtent mūsų asmeninė filosofija lemia mūsų santykį su gyvenimu. Santykis su gyvenimu savo ruožtu lemia mūsų veiklos aktyvumą ir jos kokybę, nuo veiklos kokybės priklauso pasiekti rezultatai, o rezultatai – tai mūsų gyvenimo stilius. Taigi gyvenimo stilius ir veiklos rezultatai priklauso nuo mūsų filosofijos. Filosofija yra gyvenimo rezultatų priežastis. Kad pakeistume rezultatus, turime pakeisti priežastį. Tačiau dauguma tik būna nepatenkinti rezultatais ir toliau laikosi įsikibę į priežastis, kurios tą rezultatą sukėlė.Džimas Ronas (Jim Rohn)– visame pasaulyje žinomas verslo filosofas. Būtent jis kūrė Coca Cola, IBM, Xerox, General Motors ir kitų garsių kompanijų strategijas, taip pat jis buvo asmeninis Bilo Geitso verslo treneris, turėjo kontrolinį Dodge kompanijos akcijų paketą, nuo 1996 metų buvo vykdomasis Herbalife kompanijos direktorius. Skaitė paskaitas ir vedė motyvacinius seminarus tinklinės prekybos kompanijoms, mokė jų personalą efektyviai bendrauti su pirkėjais. Nuo devintojo XX amžiaus pradžios Herbalife International įkūrėjo Marko Hjugso (Mark Hughes) kvietimu Džimas Ronas skaitė paskaitas šios kompanijos darbuotojams visame pasaulyje.Džimas Ronas įkūrė ir savo kompaniją Jim Rohn International, kurios veiklos sritis buvo konsultacijos efektyvios prekybos ir motyvacijos klausimais.
Informacija |
Autorius |
Jim Rohn |
Būklė |
Gera |
Leidykla |
LUCEO |
Metai |
2019 |
Puslapiai |
144 |
formatas |
15x20 |
isbn |
9786098112979 |
Įrišimas |
Kietas |