Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė? Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas? Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos? Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.
Informacija |
Autorius |
Zyman Segio |
Būklė |
Gera |
Leidykla |
BALTOS LANKOS |
Metai |
2011 |
Puslapiai |
270 |
formatas |
15x21 |
isbn |
9789955234418 |
Įrišimas |
Minkštas |